fotobakgrund.


idag lyckades jag och fick vara med på ECT.
två stycken faktiskt.
inget häpnandsväckande men bra att ha sett så man vet vad det innebär.
inga mega elstötar här inte. inte för jag trodde det heller.
måste dock ha varit fruktansvärt när detta gjordes utan att de blev sövda.

annars har det varit lugnt på avdelningen.
så jag har klurat på lite idéer tills att jag ska köpa min fotostudio bakgrund.
har idéer men kom just på bristen på modeller.
dock minns jag att caroline gav mig numret till en tjej som verka bra, var dock ett tag sen så hope its not too late när jag väl behöver en.

annars får jag väl ragga på stan.
åh fota.
åh svart bakgrund.
ån blixtar.

så snurrar det bland idéerna i skallen.

när jag nu skaffar min bakgrund.
åhhh.


e.



litte annat fantasifullt.





åh vår. åh blomma. åh sol.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är bara att ringa henne. Hon är säkert på. Krämen

2009-02-04 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0