fjärilar och tamponger.


är blå av karamellfärg om fingrarna. är trött i kroppen av köksbestyren.

diskade.
gjorde några bakverk till morgondagen då jag gör sista dagen på psyk.
diskade lite till.
när jag ändå var igång slängde jag ihop en fiksgratäng och potatis.
skalade dem till och med!
(brukar alltid koka med skal, dels för att det blir godare, dels för att jag hatar att skala potatis... sen äter jag med skalet på också, nyttigt och gott.)
efter att p kommit och vi käkat återvände jag till köket för att göra dekorationen till bakverken.

kan inte visa mer än dekorationen idag.
för vem vet vad birgitta gör när hon jobbar kväll?
det är min handledare, som ville se min blogg när vi snackat om internet och jag nämnt det.
idag fick jag veta att hon spanat på den och berättar för varenda kotte på avdelningen att jag har en "hemsida".
haha hon är rolig, så läs på du, det är bara skoj.

så idag är jag en frivillig hemmafru.
på fredag morgon kommer p vara en rekordabel hemmaman som måste upp och tvätta i ottan.


jag har alltid sagt när jag och mina vänner pratat om äckliga saker och företeelser att det MÅSTE finnas någon som, håll i er, detta är ÄCKLIGT... hur som helst det MÅSTE finnas någon eftersom det finns FOLK TILL ALLT... som som..
uhhh.... suger på gamla tamponger.

igår hörde jag om detta på p3. dock var det DJUR som gör allt.
en hund spydde på en turistbyrå.
en spya innehållande en tampong.
tyvärr lämnade hundägaren och hunden turistbyråpersonalen med denna spya och det måste sett konstigt ut om någon kommit in när tjejen stod och torka detta. vem har spytt och vem har spytt en tampng.
skulle du tro på om hon sa att det var en hund?
naaaaa kanske.
hm.

hur som helst stärkte detta min äckliga tanke ännu mer.
det måste verkligen finnas det som gör detta.
kan det finnas något mer vidrigt?



e.



här kommer dekorationen... blue butterfly.
sugarpaste.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag jobbar på barnvakt, bara så du vet =))) Men jag har inte fått nåt besked än, men hör av mig så fort jag vet!

2009-02-10 @ 21:44:33
Postat av: Ida

Blää!!! Fy fasen vad äckligt!!

2009-02-11 @ 00:22:38
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjenna, redan slut på första praktiken liksom. Det var ju bara tisdag/onsdag igår.. Shiiit! Men fort som stryk går det iaf. Herrre gud! Vi kör seminarie o halvtidbedömning denna veckan. Höres. =)

2009-02-11 @ 18:17:16
URL: http://www.metrobloggen.se/melinii
Postat av: Robbelirobban.

du, jag tänkte på det där med tamponger häromdagen. för jag kommer aldrig glömma när vi pratade om äckel.grejer på dutten o du sa det om tampong-sugning. hehe! men stackars voff som haft en gammal snuskis i sig.. inte konstigt att den kom upp igen.



vad underbar din muffins-handduk var :) vill också ha! finn singet muffins-tema nere i afrikat. buhuu!

mwaaa

2009-02-12 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0