inga tommar magar på min fest!


ni som kommer på lördag ni har gjort ett bra val.
inte minst för att fira min 25 års dag är ett bra val, utan även för att ni kommer inte behöva vara hungriga när ni kommer på mitt kalas.
idag har jag tagit en tur för att inhandla diverse snacks och ting som ska bli något ätbart till kalaset.
och eftersom vi inte blir jättemånga och jag handlat till nästan jättemånga så löser ju ekvationen sig självt.
nej nej nu får ni inte tro att det finns världens lass med käk.
men lite snitt och tugg kommer finnas.
jag är nöjd.
vi får väl se om resultatet blir lika bra som det är i min hjärna.
hehe.

temat jag har på ferren är kanske konstigt men det har med ett av tilltuggen att göra.
blommor är temat.
sedan kändes ju idén rätt strålande med tanke på att de flesta längtar efter våren, grönskan och solen.
så jag tänker sprida lite vår på min 25 års dag.
ganska otypiskt mig annars att ha dille på blommor.
visst jag gillar blommor, men jag är ingen girliegirl som har blommiga lakan, gardiner och kuddar liksom.
sedan är det en liten försmak på dn stora 25års festen som kommer i sommar, eftersom den är i sommar är ju blommor det som för ihop dem.

fan vad jag tjötar.
allt för att få tiden att gå till potatis/skink/fetaost gratängen är klar.
maaaaaaaaaat. hungrig.

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter superb darling!! Vi kommer vrålhungriga då!! ;) Pöss

2009-02-11 @ 00:23:56
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0