i väntan på att fylla stor.


två timmar kvar.
sedan kom 25 årsdagen.
jag fattar inte all ångest över detta alla verkar ha.
mest skoj tycker jag!

att få fylla år igen och ha MIN dag igen!
glad för alla födelsedagar jag får!

älskar förövrigt födelsedagen.
blir som ett barn på nytt.
min dag liksom!
nu har dock mina klasskamrater och andra fått slippa en veckas tjat om jag fyller år i alla fall.
inte lika tjatig om min dag på praktiken, verkar kanske lite fånigt.

brunch med familjen på plaza imorgon och fest med de vänner som kan närvara på kvällen!
blir kalas det.

idag har jag bakat och fejjat inför kalaset, efter att ha pluggat ett par timmar med barret.
alldeles matt i kroppen efter detta.
min kära p har tvättat och städat. tack tack min älskling för att jag fick sova lite imorse.

igår avslutade jag praktiken med seminarium.
aldrig har väl en lärare fått stoppa oss att prata på ett seminarium.
kan bero på att vi fick 15 min var nu mot annars då vi haft 45 min.
gör aldrig lite mer normala jämna siffror, 20-30 min kanske?
konstiga saker och inge kul att ha seminarium för en lärare som mest verkar stressad och vill därifrån.

nu är jag ledig 2 dagar i alla fall.
niiiicee.

e.



Kommentarer
Postat av: robban.



många varma grattis på DIN dag, älskade peo.

önskar jag kunde överraska o dyka upp, men jag är ledsen att jag sitter kvar här i min sand..

njut av dina dagar 2 o kramas massor o låt kvällen fyllas av skratt med nära.

saknar dig!

xxxx

2009-02-14 @ 08:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0