godkänd.


igår skulle jag kolla skallskadetentan vi hade efter jul.
den hade inte kommit upp på nätet.
krånglade och försökte hitta.
kom in på alla mina resultat sen start av SSKprogrammet.
där till min underbara vetskap fanns ett resultat jag inte trodde fanns.

i november skrev jag läkemedelsrälning II
det gick bra och kände att äntligen är jag klar och att jag klarat den.
efter att jag fått in i min skalle att jag faktiskt slarvat än en gång när jag jämnfört med marie så vart jag fan helt knäckt.
fick aldrig upp något reslutat på nätet och brydde mig aldrig i att hämta tentan.
för jag skulle bara bli sur.
har man ett fel är det ändå kört tänkte jag.
man måste ha 100% på dessa tentor.

igår när jag kom in på mina gamla reslutat fanns då ett reslutat jag inte trodde fanns.
läkemedelsräkning II med ett G.
va????
helt paff blev jag och trodde det var ett fel.

idag när jag hämtade skallskadetentan hämtade jag även läkemedelsräkningen.
och ta mig tusan, jag hade visst fått 100%.

det kanske låter banalt.
och räkningen är ganska banal.
men jag har gjort slarvfel på slarvfel på läkemedelstenta I och ville inte gå igenom samma jävla störande grejjer med läkemedel II.
har man ett slarvfel är man körd.
ett komma fel, svaret rätt men uträkning ej fullständig eller tvärtom. ja allt som kan tänkas vara fel kuggar du på.
det är det som inte blir så banalt.

men finally.
slapp göra läkemedel II hundra gånger.
tackar.


så idag firade jag två klarade tentor med MAX.
dock rann det ut cola i hela påsen innan vi kom hem.
dammit.

men men.
lika glad för det är jag.
i två månader har jag trott att jag ska göra läkemedel II igen.
ICKE.


weeeeiiihoooo!
 

tSOOL på fredag blir det stora firandet haha.


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad grym du är gumman - Grattis!! =) Alltid gött att få lägga saker bakom sig.. Pöss

2009-02-04 @ 15:27:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0