salsa och granhelgen.

sa linda vaknade till salsalivet.
vi forfestade hemma aven om hon faktiskt vann happy hour denna vecka.
drog ner till Adams Morgan och hamnade bland ett gang oversittare fran turkiet som bjussa pa skumpa och drinkar.
jag och lidna forsokte dessutom dansa som de sma smidiga tuskiskatjejerna.
jeje.
mer smidigheter blev det pa salsaklubben.
en riktigt skoj kvall om avlsutades emd en pizzaslice (las en HEL pizza typ)
lordagen var lugn med en massa sno och slaks ute. det hor inte till vanligheterna har. vi kakade pa Good Eats.
ett stalle som en masterkock fran Top Chef oppnat.
istallet for en fancy restaurang sa oppnade han en hamburgerrestaurang med TOKgoda burgare och dipsaser till stripsen som var tackta med timjan och rosmarin.
galet gott.
sondagen var det en tur till Lindas svarisar och staden Fredrick som gallde.
en mysigt liten stad som kandes dom ett dock hus nar man strosade runt bland de sma butikerna.
meningen emd den turen var att skaffa en gran at Linda och Dave pa en granodling dar man hugger sin egen gran.
da det fallit sno under lordagen kom julstamningen pa rikitgt nar solen sken och det var lite sno runt alla granar.
senare pa kvallen kladde vi granen, da man satter upp granen tidigt hr i USA.
den ar helt underbar,
til grankladningen provade vi arets blossa glogg som jag tagit med.
himla god!
mycket gott dena helg alltsa.
dock blev vi alla sjuka. dave i torsdags, linda i fredags.
alla lite i lordags.
igar jag.
e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken mysig och rolig helg, speciellt med salsadansandet och avslutning med XL-pizzan på fredagen... Åh vad avis jag är, det är ju grymt!! =)

Mysigt med gran också... Vill se bilder sen, kräver bilder menar jag!!

Det kommer bli grymt med Chelsea hostel och NY nu i advent..åh så fint det lär va!!! =)

Krya på er!! Jag försöker ringa någon kväll, när passar bäst tro..när åker ni?? Miss you!!!

Pöss

2009-12-09 @ 14:04:00
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0