first night out in Deee Ceeee.



efter thanksgiving kalaset var det fredag och dags för min första utgång i Deee Ceee.
minns att det var förjävla kallt den kvällen. vi höll på att blåsa bort.
appropå kallt. det är det nu här hemma, MEN jösses så fint det är och jag har klätt mig helt ok och gillar kylan.
hellre det än risk för slask.


hur som helst.
första utgången blev med Happy Hour och 14 krs drinkar, bardisksdans med Linda och dippdans med USA på en annan bar!
en fin kväll.

här kommer bilderna jag faktiskt försökte lägga upp redan då i USA, en har ni redan sett.






more to come...


nu ska jag njuta. för jag sitter i skrivande stund vid min NYA lappis.
tack ONOFF!
credd till Er. dessutom var ni himla trevliga!


*åh dumma hals sluta klia, jag ska ju fira nyår!*


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggon!?? ;) Shotsen på den första bilden ser ju så grymt goda ut..typ som frozen strawberry lr..?

Såg ut som en rolig och full kväll iaf och inte konstigt är väl det när drinkarna var så billiga.. :)

Pöss

2009-12-30 @ 02:15:09
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0