hatt i fnatt.



idag startade jag en lite tröttare dag med mango/annanas/papaya/banan smoothie och en specialmacka.
mycket fint i kistan.


kände faktiskt sådär för att gå ut igår.
kände sådär för hela kvällen ett tag.
men när jag börja baka och grejja ja då tyckte jag det skulle bli kul att ha en lite förfest.
de va ett tag sen vi hade det.
vi skulle inte bli så många. men det räckte för vi hade himla kul ändå!
spelade spel och blandade lappar i hatten.


bakade ju som sagt hattar med frosting.
pecannöt/choklad hattar bjussade jag på.
nu är hösten tillbaka och baksuget tar fart igen!




elin var här en stund, kul att hon kom trots trött efter bröllop/dop dag.



fina majsan ser ut att må skönt.


paret karlsson/johansson är inte riktigt med i matchen. frun har blivit ett monster.


berg har lika stora vackra ögon som glaset är stort.


och hemliga gästen, tessan som snart lämnar oss för studier i spanien! rackarns gött det låter va?


och kvällen fortlöper utan förbättring hos paret karlsson/johansson.


men ida däremot, WOW what i bomb!


dags att leka,vi blandar lag och kändisar i hatten!


laget som vann kändistävlingen.


charader. moonwalk.. vem är kändisen?


sen spelade vi med andra ord och p´s lag förlorade såklart, jag var ju i andra laget!


suget att gå ut steg lite men inte till fullo.
fast när vi anlände dunkade bra musik på stora golvet och jag var alldeles till mig i trasan! åh bara dansa dansa dansa och svettas. glömma tid och rum. fult eller inte skiter jag i. bara jag får skaka rumpa!
wihoooo!





så summan blev:
en skrattfylld förfest och en dansant utgång som känns som lycka i kroppen idag!
o inge bakis alls.
sweet.


e.

Kommentarer
Postat av: p.

Det var riktigt skojsigt igår. Trotts lite små tvivel innan på dagen som sagt så blev det ju kanon kul! Namnam med muffins! Bra med höst och sug för bak! ;-) Puss

2009-08-30 @ 14:54:47
Postat av: Ida

Du ser sexig ut Erka!! Du är helt enkelt bäst på den där suga in kinderna-posen.. ;)

Ok..jag vet att jag sa att idag är sista frossa-dagen, men jag kan ändå inte sluta längta efter dina små kladdkakemuffins med vit chokladfrosting.. Mums!

Hoppas inte att suget efter bak har försvunnit för dig! =)

Pöss

2009-08-30 @ 20:20:39
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sara

Idag är ögonen små.. mycket små. Får knappt upp dem! hihi TACK E & P för en helt underbar förfest längesen jag hade så roligt!

2009-08-30 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0