fotoklubbsmedlem.



tredje dagen av väckning 4.31
det kändes.
under kvällinga har man storhandlat.
jag har fyndat en klänning i blått. sidenimmitation och med puffärm.
riktigt åttiotal. men enkel för övrigt så mi lajki.

jag är numer medlem i Karlstads Nya Fotoklubb och har då tillgång till studio.
ska bränna på med fyra blixtar. de som redan finns plus mina egna. NICE!
slitna lokaler men det är lokaler.
nu kan besparningarna till min fotobakrgund gott få gå till USA- projektet.
fotobakgrund, studio och mörkrum blir det i framtiden.



jag fick känna doften av framkallare och fix. fick se filmrullar och torken.
åh åh åh.
drog ett djupt andetag.
allt sedan min digitalisering och i brist på mörkrum har jag inte varit så mycket i den miljön.
jag gör inte mina bästa bilder där. men det är en sorts meditation för mig.
kleta och smeta med vätskor. andas och förgiftas. nej... förälskas.
nu har jag studio och mörkrum en gata bort.
varför har jag inte gått med tidigare?
jag vet ett par svar men det är inte förklaring nog.
nu är jag med.
fokuserar först på studion med fotobakgrunderna tills jag får råd att köpa vätskor och fotopapper då ska jag nyttja mörkrummet.
herrejösses... MINNS JAG ENS HUR MAN GÖR?
joo det sitter långt där inne.
en enorm kreativ fjäril som fladdrar.

jag är så trött att det gungar runt mig.



hittade ingen bättre version tyvärr. denna låten har så många konstiga minnen.
hittade den när jag DJa ihop musik till Börrrets partajs imorgon.
dock ingen partajs låt till den listan.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0