att göra sig till.


har städat för att överraska p när han kommer hem.
har köpt en ny blomma i sovrummet för att liva upp.
försökte göra matlådor så att det även fanns till p imorgon.

ingen idé att göra sig till.

p och killarna är fast i påsktrafiken och han missade sitt tåg från uppsala och hem.
han kommer kanske kanske mitt i natten om han inte till och med får sova över i uppsala.
och eftersom han inte kommer hem i tid kommer han inte behöva någon matlåda.

ja jag säger då det ingen idé.


men helgens jobb är över.
underlig känsla i fredags att från sjukhusmiljön kliva in på gamla jobb lokalen.
men jag var snart tillbaka i gamla vanor som jag kan i sömnen.
trött? JA.
men imorgon ska man upp igen, då är det praktik.

jag har fått årets första myggbett.
jag säger bara PASSA ER för årets första myggor.
de vill åt allt de kan.
jag fick SJU bett på påskaftonskväll INOMHUS i sommarstugan.
det KLIAR.

nu ska ja slappa lite och sen in i det digitala mörkrummet igen.
mi lajki.


e.


inte en enda puss i påsk fick man heller.
jo från matilda!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hitta ert eget motiv darling - härmo! ;) Puss på dig!

2009-04-13 @ 21:52:09
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0