unnar mig på tom börs.


betalade räkningar i förrgår kväll och insåg den bistra framtiden.
ändå hamnade jag på stan igår med sis.
hon hade köpt en alldeles jättefin bh som jag bara vara tvungen att apa efter och köpa.
det är sällan H&Ms billiga bh:ar i roliga fian färger kommer i D -kupa.
det gjorde denna.
ställde in mig på att den enda D-kupa H&M troligen köpt in var slut.
till min lycka fanns en D-kupa kvar OCH PÅ REA!
tack.



länge har jag suktat efter att par remskor. ett par jag i min hjärna målat upp en bild av men aldrig hittar.
monki har dom. precis dom jag fantiserat om.
men jag har som student inte ynka 400 kr över till ett par skor när jag redan har flera par.
på skopunkten fann jag ett par helt andra men ack så fina remskor.
nästan bättre skor för de var lägre.
jag blir inte 190 och orkar gå i dom till vardags.
dessutom fick jag dem billigare.



så det var en lyckad shopping för min tomma börs.
köpte lite till hemmet med.
men det struntar vi i nu.
detta var för att unna MIG.

dagens mat tips blir en rätt jag bara höftade ihop, aldrig gjort förut alltså.
kittlade dödsskönt i kistan!

kokade fullkorns bulgur
blandade i bitar av svarta oliver och getost
smög ner några pinjenötter jag fann i skåpet. men inte så många. bara så de poppar upp och överraskar.

jag skalade ett gäng billiga räkor
värmde lite creme fraiché
klickade i ganska mycket sambal oelek
tillsatte lite citronpeppar
toppade såsen med en pressad vitlöksklyfta
hällde i räkorna



idag när jag kom hem låg teckningen anna gjort på mig innanför dörren.
fint med riktiga brev.
och sen en kartong med bilderna på becka och den anna ska få.
skoj.



sitter och tittar på en trådlös utlösare till kameran.
förstår bara inte om den jag hittat funkar till min kamera.
hmmm.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0