surr av idéer i bakisskallen.


bakis på det sköna sättet.
lite trött, lite mer sugen än vanligt på sögglig mat osv men inte dålig.
då har man blivit gammal när man bli glad över att inte vara nästin-intill-döden-bakis.

det varit en skön slapp dag med pussar mot p s varma hals i motljus av en varm vårig kvällssol.
det har även varit hockey och pizza. slisk och slask och en mycket se värd film, Felon.

genomgående under dagen har detta surrat i mitt huvud.



balkongidéer.
åh vill ha råd och tid att göra allt nu.
än så länge har jag bara en lysande ljusslinga med trollsländor.
vill ha mycket mer. en liten saga ska det bli där ute.
trallgolv. fågelbur med massa grönt. grönt i plats och grönt i riktigt levande grönt.
kitsch, lantliv, nutid, dåtid. allt på en gång nästan.

imorgon ska jag praktisera kväll.
hinner kanske med en sväng till någon loppis för att spana in lite till mitt idéfyllda huvud.

imorgon ska jag först vara i ortopedslussen sen ska resten av kvällen spenderas på ortopedavdelningen.
glömde visst säga till min handledare att jag ska till slussen några timmar först. hm. ordnar sig.

verkligen lyckad kväll igår förresten.
stora lyckan kom när eurotechno medlyt kom. inleddes såklart av La Bouche och avslutades med Leila K.
det ska vara en Kerry för den uppgiften.

e.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh, jag är också på balkongfixar humöret!

Riktigt snygg i ditt "nya" hår!

Kram.

2009-04-06 @ 17:20:53
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0