föggelbur.



den är min. min bara min.
eller nej förlåt. den är vår.
men bara VÅR!
inflyttningspresent av tjejerna. presentkortet utnyttjades till en föggelbur.
åh här ska grönska slingra och en föggel vakta.
åh.

spriometri - med reslutat som förbryllar och förundrar, hur ska jag behandlas?
träningspass - rodd, rygg, rumpa m.m.
lunch - elin, hein och en räkwrap på maché, fortfarande mätt.
synundersökning - du kan ha de som du har det men känner du att du vill kan du ha glasögon. jag behöver det för att kunna jobba med bilder, läsa och sitta vid datorn. glasögonorm och bankrutt nästa!
bus med tilda - hon åkte rutschkana på mina guldleggings, vem vill inte ha en rutschkana i guld?
laga matlåda - köttfärssås är gott.

nu ska jag bara se på ett tv-program sedan nanna kudde för att stiga upp
4.31

OJ!

e.



Kommentarer
Postat av: melinii

Det är med tidig uppstigning känner jag igen. Har du de bra i Ksg?? =)

2009-04-22 @ 13:02:36
Postat av: Ida

Hej darling!! Vad fin foggelburen var - perfekt att utnyttja presentkortet till det ju med tanke pa temat som du vill ha pa balkongen! =) Dar ser man - tom Erka behover glasses, men du lar ju passa grymt bra i de, fast dyrt jag vet!! ;/ Allt ar toppen har borta, men vem kunde tro nat annat.. Ha de gott babe! Pusssss

2009-04-23 @ 17:14:47
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0