en skymt av solen, doft av vår.


jag satt på balkongen med datorn. solen sken och värmde även om vinden enbetet försökte kyla.
tog en promenad och en cykeltur.
mina äldst bevarade basketskor återfanns igår på mam o paps vind.
de var inte mina första, men mina första riktigt bra och sköna när fötterna slutat växa.
jag gick promenad i dom idag. de må vara stans mest slitna, men de håller fortfarande måttet, i alla fall för promenad.
åh nike.
de innehöll även ett extra par av mina fotinlägg jag fick utprovat hos doktorn för ett decennium sedan.
efter det sa de att ja får ett par gratis om året.
tror ni jag uttnyttja det?
dumt att jag inte gjorde det.
nu kostar det säkerligen en förmögenhet.

annars har jag trätt blommor och blad på tråd och pyntat balkongen med.
det börjar arta sig. ett vettigt golv är nu nästa anhalt.





e.



Kommentarer
Postat av: Janni

Snyggt! Påminde lite om vår balkonginredning förra sommaren.. finns bilder på min sida i kategorin hemmet. Men nu väntar vi på en ny balle som ska stå klar i början av juni. Dubbelt så stor som innan. wihoo!

2009-04-23 @ 18:03:31
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0