digitalt mörkrum.





tokcyklade till jobbet. på 4 minuter.
tok cyklade hem.
gjorde en fin räkmacka. hällde upp påskumust.
sedan dess har jag suttit här och gjort det jag älskar allra mest.
försvinna ur tiden in i mitt digitala mörkrum.
porträtten på becka till hennes mors familjealbum börjar arta sig.
detta är också utkast och återigen... färgerna här är inte som på orginalen.
tror ni becka och hennes mamma blir nöjda?

jag borde ha varit på väg i säng för länge sen.
har en tuff dag framför mig på jobbet imorgon.
sjunde dagen på raken nu. och på tisdag fortsätter jag!
weeiiwooo.


ringa p på fjället och nanna kudde.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka fina kort på en väldigt snygg modell!! =) Duktig du är Erka..

2009-04-13 @ 21:53:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0