välkommen på middag!

en lugn kväll med vin och mat slutade med en bula i pannan och en tom 3 liters box.
ja jösses.

men trevligt var det, och farligt.
välkomstdrinken blev riktigt god.
smirnoff apple
äpple/päron mineralvatten
lime
råsocker
toppad med lite sprite

och is såklart

fräsch och god!

maten smakade fint med.
ungnsbakad fläskfilé med soltorkadetomater, timjan och vitlök som serverades med klyftpotatis och chevrésås!
mmmm.
avslutade med ps hemmagjorda kladdkaka. vi tänkte göra en ny grej till, marshmallows fluff istället för grädde.
naa inte så lyckat, blev för mycket.
men fluffet i sig är ju sååå gott, hade dock glömt att min syster är allergisk mot äggvita. sorry!

vinet slank ner i alla strupar utom daniels som klunka öl.
vi spelade TP som jag vanligen hatar, men men, man lär sig lite på frågorna.
vi gick senare över till det roligare, TWISTER, en gammal goding.
och jösses vad vi spelade.
farliga saker, jag föll ner rakt på huvudet utan att ta emot mig och fick på så vis en lite bula. haha.
medan vi twistade runt och härja låg tilda snällt i soffan och sov. gosis.

somnade på stört när de gick hem och vakna med baksmälla och liten lucka. usch usch.
med vårväder ute var ju tvugna att ge oss ut.
fick bli till stan och clas ohlsson därvi införskaffade en ny bärbar telefon då batteriet är helt slut i den gamla.
så nu kan ni ringa!

ikväll blir det NINTENDO 8BIT!!!
weiii hittade det på vinden hos mam och pap, som jag letat!
me löve.

e.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men tack för den fiiiina bilden!

2008-09-20 @ 18:22:34
URL: http://jennyssmycken.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh jag vill också spela Nintendo!! Fasen vad skoj!! =))) Ni verkar haft en toppenhelg och Matilda är lika söt som vanligt, vilket långt hår hon har fått! ;) Ha en skön söndagskväll nu! Pusss

2008-09-21 @ 15:48:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Janni

ojoj lite mycket att dricka va :)

Men det är gött!

2008-09-22 @ 19:26:57
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0