inreda.



åh idag hade jag laddat för en fotbollscomeback i basketlagets korpen lag då de hade brist på personer inför dagens match. så blev den inställd.
jeje.

ledig idag.
och erika kunde inte styra fingrarna från mer inredning. åhhhh det är så skoj.
införskaffat sista ramen till collaget över sägen.
krokar till hallen.
gardingrejjer.
två glasljusstakar med silverljus.
en kruka/vas.
tyg till min grej jag ska ha alla mina smycken på.

två vändor till ikea blev det.
för när p kom hem ville jag visa matsalsbordet jag hittat.
det ska vi nog ha.
plus en jättespegel i lite annat.

dock kommer mitt hollywoodlight till badrummet få slopas eftersom vi bor i en hyresrätt.
åh jag börja nästan grina när vi insåg det.

ringa arvika om mitt schema har jag givetvis glömt.
yeah imorgon är en annan dag... en dag som innebär jobb 14-2130.


e.



klart!



står bredvid sängen på hösida.
orkideen jag skrev om igår.




Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt gumman!! =)) Och orkideén var riktigt fin.. Kul, kul... Synd med fotbollen igår, vi som var så sugna! :o) Men du kan ev behövas nästa vecka, jag hör av mig isf!! Pusss

2008-09-03 @ 09:40:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh där är ju jag ovanför sängen! Skönt att veta att Karlstad å du inte glömt bort mig ;) finfina ljusstakar!

2008-09-03 @ 21:57:24
Postat av: Janni

Supersnyggt!

Sen blir ju allt såå mycket roligare om man är duktig att fota, och har en bra kamera.

Därmed sagt att jag också skulle vilja kunna och ha...

2008-09-19 @ 20:07:56
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Janni

Supersnyggt!

Sen blir ju allt såå mycket roligare om man är duktig att fota, och har en bra kamera.

Därmed sagt att jag också skulle vilja kunna och ha...

2008-09-19 @ 20:08:07
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0