praktik, plugg och stövlar.


så var det tre veckors praktik dvala.
dock ledig idag. nice.
igår var det mest att svansa efter, men det ger sig väl.
dock är jag arg på förbindelser mellan arvika och karlstad som suger. man får komma försent till jobbet och kanske gå tidigare, känns ju sådär men men.
 resten av veckan ser ut som följer

tisdag: ledig, ska försöka skriva tenta men även köpa skor
onsdag: jobbar 13-2130 åker frå kd vid 11.30 sover över till
torsdag: jobba 6.45 - 15.30 och försöker komma med halv fyra förbindelsen hem
fredag: 13-2130 och försöker får gå lite tidigare så jag hinner med sista tåg/bussen hem 21.53
lördag: bytte dag och är ledigt, laddar för nollesittning på nöjes senare på kvällen
söndag: no plans so far, antar att jag får skriva tenta :(

sedan är det bara 2 veckor kvar i afrika.

inget emot praktiken i sig, men böket och kostnaderna för att pendla till detta. köck!
tur att jag är på landstinget och får liiiiite ersättning för resor ialf.
grabbarna i kommunen får nada. kul!

så idag ska dessa införskaffas


och sedan eller helst innan ska jag ha öppnat denna bok och börjat skriva.(vill köpa stövel nu, pluggar sen) men vad fan ska man skriva??!!! flum!





e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh - de var grymt snygga Erka!! Bra köp.. =) Jag vet att förbindelseran till vårt kära Afrika sucks - men det är bara att bita ihopå köra på. Det har jag gjort sen i januari och det går.. :o) Pössss

2008-09-09 @ 16:12:49
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Cica

Är du på någon speciell avdelning på din praktik eller? Är det intressant då? Kram

2008-09-13 @ 21:21:14
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0