kebab med ingvar oldsberg.


partyt kanske inte var det bästa men gott med annas sällskap.
det räckte långt.
månen var ganska tråkigt den med, samma folk som alltid osv osv.
men när jag satt på en bänk för att äta min kebab kom nattens roligaste.
först äckligaste.
en gubbe som säger att jag är fin och undrar varför jag sitter själv och ville klappa mig på kinden.
sen kommer EN GUBBE TILL! vad var det för bänk?
där satt jag snällt och väntat på skjuts av p.
men den andra gubben var inte vilken gubbe som helst.

vänder mig om och ser ingvar oldsberg sitta och rulla med ögonen.
lite fuller under rocken.
ingvar som jag alltid äcklats av helt utan anledning men på senare veckor blivit ett litet fan av genom filip och fredrik.
jag skulle säga just detta.
kom till att säga hej och att jag tycket inte om dig men nu.... och så kom tusen andra o skulle snacka med ingvar. han hörde nog inte att jag faktiskt börjat gilla han nu.
mest roligt att han var så full och skrynklig i ansiktet.

inte alla som käkat kebab med ingvar oldsberg!

plåtningen gick sådär men 2 fina bilder finner nu på min fotoblogg.
photography by e.

idag började nya kurser.
2 som kan bli intressanta och 1 helt värdelös.
suck.
men vi FICK en bok. jösses!
dock fick vi FASS men den är stor och vill tro att den är dyr. (den är säkert gratis haha)
nu ska jag betälla de man inte får.

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...fasen vad coolt!! Vad gjorde han i Karlstad då tro..? Fina bilder på andra bloggen!! Orkar inte kommentera där, för det tar så lång tid att fylla i alla grejer..så jag gör det här ist. =) Ses imorrn!! Pöss

2008-09-29 @ 15:22:21
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu försökte jag faktiskt, men du får allt nöja dig med kommentarer på denna bloggen. För annars måste jag krångla med att skaffa ett google-konto och allt vad det var... Det har jag ingen lust med! Skaffa en vanlig blogg ist, typ blogg.se =)

2008-09-29 @ 18:43:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej! Hoppas allt är bra med dig.

Haha, ja dagens barn. Då är hon inte ensam ;o)

Nu ska jag titta på din fotoblogg :D



Kram

2008-09-30 @ 16:34:10
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Fina bilder på anna. jag vet en tjej i Karlstad som jag jobbat endel med. Hon har kontrakt på gång med eliteface models i London, tror jag i alla fall. Vill du ha hennes nr? Skickar över ett mail med bilder på henne. Hon har ett lite udda face i verkligheten men kan bli en Garbo på bild. Intresserad? Krämen

2008-10-01 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0