inget mer afrika.

tjejkväll på stan med lite rabatt här och var.
rockis, börrnii och jag shoppade loss lite.
slutade med två stora kassar.
hade inhandlat två stora glas saker.
på boulevard fickjag tag i en ljuslykta, en stor sådanför endast 63.50. TACK!
på indiska som rockis vände tillbaka till när hm var stängt fann jag till min lycka koftan jag tittat på länge.
varit för dyr för mig och nu fick man 20% så den lades ner i kassen samt två rosa ljus och en skål jag och också kikat på ett tag.
jemjem.
avslutade kvällen med ett glas rött på arena bar då även david slöt upp med oss.
fick sedan cykla hem och sova medan de andra kunde gå på bio för de skulle inte upp 4.43 som jag skulle för sen sista dag i afrika.

now its over.
jag tycker så mycket om min undersköterska jag gått med. hon är världens sötaste. alltså bättre undersköterska har jag aldrig sett.
som hon är vill man vara om man är undersköterska.
nu ska ju inte jag bli det men ändå.
sa tillslut till henne hur bra jag tyckte hon var. kände att det MÅSTE jag ju bara säga.
fick bara gott omdöme från henne och sjuksköterskan jag hade som handledare.
kommer du till avdelning 6 någon gång i arvika så hoppas jag elisabeth rapp tar hand om er.
hon stressar aldrig och inger att hon har all tid i världen för den hon tar hand om.

idag ska jag plåta anna bland höstlöven och senare ska vi skaka ass.

e.






Kommentarer
Postat av: Ida

Den koftan är ju såå fin!! Har också kikat på den, men tyckte att den var lite dyr..haha.. Men det ska jag inte köpa, det lovar jag!! Snygg är den iaf! Gött med bra omdömen och skönt att Afrikatiden är över för dig.. :o) Vi hörs och kanske syns imorrn!! Pösss

2008-09-27 @ 11:49:25
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0