half baked!

i just say:
BEN AND JERRYS HALF BAKED IS FINALLY IN SWEDEN!

ojoj gladaste smset jag fick när jag var i arvika var från daniel att den landat i stan.
var på sjukhuset ett dygn utan att se dagens ljus.
igår fick jag komma hem en sväng men ska tillbaka till ikväll, kommer väl hem sisådär mitt i natten om jag hinner med tåget.

igår var jag och rockis stört sugna på rötjut. nästan så vi köpte en miniminitetra på systemet och pimplade på tåget hem. vi höll oss.
senare på kvällen bjöd jag in mig och p till mam och pap som ändå skulle bjuda tilda och sis på mat.
där bjöds det även på rötjut. uuuuu va gött de var.
slurp!

back to afrika.




chokladglass med browniebitar blandat med vaniljglass och cookiedough (KAKDEGSBITAR!)
cookie dough finns som egen smak, men denna blandat med en annan kaka kan ju inte bli dåligt!

dock var det senaste på malta eller nej förresten tyskland "that fucking night" som jag åt den sist.
mindes nog mindre chokladglass än det faktiskt var.
jag älskar inte chokladglass utan gillar mixen med vanilj... men ändå.. med kakorna är den ju suuuuper god!

try it and let me know what u think!

e.

Kommentarer
Postat av: robban

skicka ner ett packe till sandlandet tack!! vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuu! här finns bara McDonken-glass :(

2008-09-16 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0