sugerpaste in da house.

glöm inte att kika in på photography by e.

fy faaaasen vad jag inte förstår hur jag ska särskilja alla sjukdomar och läkemedel på kommande tenta.
allt är ju samma.
har du ont i bröstet kan det vara krälkramp, hjärtinfarkt..... har du konstigt i magen och urin kan det vara kronisk akut njursvikt, glomerulunefreit, pyelonefrit och fan och hans moster.
får du ACEhämmare hjälper det mot typ ALLA sjukdomar vi läser om.
från hjärta till njure.
herrejösses.

och så har vi ett seminarium imorgon.
om jävla tanter som suttit och klurat vad dom tycker omvårdnad är.
who cares????!!!!!
och varför nu när vi håller på med sjukdomar och läkemedel.
inte EN koppling någonstans.
sjukdomar och läkemedel må vara jobbigt att nöta in, men det är ialf intressant.

nog snicksnackat om det.
idag fick jag min leverans med sugerpaste och ätbartglitter.
glittret är jag dock besviken på, ser mest ut som damm i en burk haha.
vi får väl se vad the sugarpaste kan erbjuda vid nästa bakning.
fann dessutom ljusgrön kristyr hemma hos mam och pap.

ikväll blev det mat från tam rhap thai.
det var supergott!
tack!

har tränat också.
phu.

e.



Kommentarer
Postat av: robban

du anar inte hur mycket jag längtar hem varje gång jag läser dina ord o ser dina bilder. stark längtan efter att leva på riktigt... baka. sambo. en framtid. saknar dig. xoxoxoxox

2008-10-29 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0