kalkon.


när vi äntligen har intressanta ämnen at school men då ska ett tråkigt köras paralellt med detta.
något man undra varför man gör och vilken relevans det har?
s u c  k.
man gör det bara för att man måste.

senaste tiden har jag undrat över ett par vänner, den ena längre än den andra.
nu har jag rensat luften med båda.
skönt.
bara man vet varför så blir allt lättare. även om det inte alla gånger är enkelt.

dagens skämt idag var när jag och p storhandlat och skulle göra kyckling, hel i ugn.
sist blev den sååå god och bra.
nu tog det över två timmar innan den var klar.
middag vid 20.30... väldigt hälsosamt... dessutom en massa kolhydrater.
det blev ju gott tillslut i alla fall.

just nu visas projektet jag hade med IDUN i våras på min
fotoblogg
ett plock av bilder kommer komma under några dagar då det är några bilder att ta sig igenom väljer jag att inte ha alla i ett inlägg.

här kommer ett smakprov...


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det var allt skönt med vårt lilla samtal... Hoppas att dagen/kvällen blir fortsatt bra!! Nu ska jag kika in på fotobloggen.. Puss Pusss

2008-10-02 @ 16:26:56
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vet du vad..jag lyssnar just nu på pandora-come on and do it. Får minnen från 4:an på Kroppkärrsskolan då du minade till den =) Kan faktiskt se mig dig framför mig på scenen. Hihi! =D

2008-10-02 @ 22:52:02
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: marie

du är bäst erika. bäst!

2008-10-04 @ 21:09:30
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0