fluffy.


rivjärnstolarna är invigda för denna tentapluggsperiod.
det känns rätt pepp faktiskt.
ett roligt ämne för en gångs skull och inget omvårdnadsteoritjafs!

sjukdomslära I och farmakologi.
dock ska vi ju ha omvårdnadsteori paralellt och ett fucking seminarium i det nästa vecka MITT I tentaplugget.
hur som helst.
nu har vi börjat nöta in sjukdommar och mediciner.
dessutom har jag en andledning att baka lite muffins till mina studiekamrater!
och p såklart.
hihi.

ida pratadeom att testa frosting på sina muffins nu i veckan.
direkt när hon prata om det blev jag sugen på att baka.
galet.



jag vill ha flufflåten till min ringsignal.
fina fluffet.
http://www.marshmallowfluff.com/

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Finns det tom en flufflåt!?? hahaha.. Nu ska jag baka muffins!! Har dock inte bestämt mig för vilken frostning de blir än..skulle vilja ha smält vit choklad i den...gud så gott!!



Hoppas tentaplugget går bra!! Pösss

2008-10-21 @ 15:47:02
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0