fatique.

mån 8-16 skola
 tis 8-16 skola
ons 7-16 jobb
 tors 8-1630 skola
fre 8-14 skola
lör 7-16 jobb
sön ledig och bakis

plus diverse kvällsaktiviteter och skulle ha hunnit plugga, gick sådär.

jag är trött.
men jag är glad att...
jag har ett extra jobb utan det hade jag dött och dessutom jag gillart. jobbet asså.
även om de e tungt att ta sig iväg så brukar det vara gillart läge på det när man väl kommit dit.
allt beror dock på VILKA man jobbar.
men det jobbet är perfa som extra jobb.

idag dunkar skallen och jag somnade efter lunch på föreläsningen.
det är tal om after work. får se hur det blir ska ju ändå upp te möra.


inatt drömde jag att jag var hos patologen och de vi trodde dött på avdelningen jag i drömmen jobbade på fick liv igen.
ena hittade man puls i foten på och den andra började röra smått på sig.
jag och barran stod bredvid och kändes oss dumma för att vi trott de var döda.

innan det hade jag gått i morgonrocken på avdelningen och bett barran kollat till de döende för jag var ju tvungen att byta om, kunde ju inte knalla runt i morgonrocken på jobb.

virrigt.

e.


fast min morgonrock var och är svart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0