ett vitt litet hjärta.

krånglig morgon med p.
gjorde mig till och bakade muffins och gjorde mat som skulle vara klar när han kom.
så alla jävla tåg och bussar krånglar från afrika.
så här sitter man med allt i väntan.
men men.
den som väntar på något gott.

muffinsen är ju egentligen bakade till de jag sitter med och sliter med i tentaplugg på dagarna.
en varsin mumsig bit till er mina vänner.
vaniljmuffins fyllda med mörkchoklad och schweizternötchoklad och en center i mitten.
(nåsta gång ska jag ha vitchoklad med)
toppad med chokladfrosting.
kan det smaka?

jag vill träna!
men jag hostar hostar hostar och hostar.
så jag bakar åt p och mina studiemates istället.
haha.

e.


turkosblå shadow today.




p´s muffin med ett litet vitt hjärta på varje.



till imorgon.

Kommentarer
Postat av: wasana

Tack så mkt!



Å du har gjort fler ser ja, superfina!



Du förresten, har ju sett att du tar massa fina kort, behövde du modeller? Inte för att ja har "modellproportioner" men tänkte om du behövde folk så skulle ja gärna vilja prova.

2008-10-21 @ 18:51:19
URL: http://wasaney.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygg sminkning darling! Tänk om man hade tid å stå och fixa sig så på morgonen - jag är glad om jag hinner/orkar få på lite mascara.. :o) Muffinsen såg och lät supergoda ut! Jag förstår inte hur du får din chokladfrosting så mörk..?



Mina blev också goda - men inte lika fina som dina! ;) Kan dock rekommendera vit choklad frosting.. Mums!



Kanske syns ikväll om hostan är bättre! Hoppas hoppas.. Pöss

2008-10-22 @ 10:43:11
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sofia

hmm, kanske jag skulle komma till skolan och plugga med er, kanske man får smaka på en sån där chokladig sak då? ;P

2008-10-22 @ 15:43:18
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se/
Postat av: Göken

Tackar så mycket för de enastående muffinsen idag!, minst lika goda som de ser ut :-)

2008-10-22 @ 17:50:16
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0