är det konstigt?

ont i huvudet.
hostar.

jag behöver röra på mig.
träna och få frisk luft.

jag har basketträning ikväll och
jag har ett sats kort.

men jag hostar.
jag sitter hela dagarna och trycker in fakta i skallen.
konstigt att man har ont i huvudet.
och hostar.

när jag kommer hem från att ha suttit still och använt hjärnan vill jag röra på mig.
använda resten av kroppen.
men jag hostar.
så jag sitter ännu mer, och får panik.
känner hur hjärtat börjar svikta, hur fetterna lagras in i mina kärl, hur lungorna kollapsar och hur njuren snart säger upp sig.

sjukdomslära I
farmakologi I
läkemedelsräkning II
metodövning i sond/sug/linding/aspetik
omvårdnadsteorier, diagnostik och dokumentation
seminarium i omvårdnadsteorier


detta under två veckor.
konstigt att jag har ont i huvudet?
eller att jag hostar.

e.


plus litte annat.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej fyy!! Jag är såå glad att min pluggtid är förbi - det är jättegött när man har det lugnt ett tag..en hel del ledig osv. Men fruktansvärt när allt kommer på en gång - som de brukar göra! =( Lycka till gummi! Pöss

2008-10-23 @ 11:01:07
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0