tyll under det blöta julbordet.


p är på åland och rockar.
jag hade ett blött julbord med jobbet igår.
det innebar god mat med arbetspolarna och därefter mellan fest hos mig med erika och jossan.
sedan bar det av mot månen där julgalan just avslutats och vi trillade in och dansade lite men killarna och gubbarna spanade bara på mina brön och det var lite för lite vettigt folk så vi drog till harrys.
jag gillar inte harrys för där är det ännu mer gubbar.
men dra på trisser. sketa skoj vad det!
fullt hus och massa blandat folk!
minuset var fis/svett odören på dansgolvet.
från osagda personer.



hade tankar på ferra idag med kanske, med barret, men det räckte med igår.
projektet för kvällen förutom att umgås med syrran, daniel och mini har varit internet shopping.
juklapp och en julklapp till mig själv.
H&M har ju sålt ut alla sina fina klänningar och vägrar ta in nya så jag ger upp det projektet och letade runt på lite andra ställen.
ville ha en klänning med tyll under kjolen och en kjol som står ut och tajt över bysten.
det blev något liknande men med tyll ytan på kjolen.
från asos.com har jag nu beställt nyårsblåsan (om den passar... så himla svårt med UK storlekar)




imorgon börjar det äntligen.
advent och jul.
mmmmmmmm.
lövley.


e.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du jag såg att Modette söker streetfotograf, det vore nått för dig. Dock tror jag att det är i stockholm

2008-11-30 @ 12:05:37
Postat av: emmeli

MEN, vad konstigt att det inte syns...tråkigt. Jag måste kolla upp det.

Jag är också ute efter en klänning med tyll under så att den står ut. Nu när jag var tjock tog jag dock ledigt från letandet, men nu ska jag försöka hitta en igen. Jag försökte till och med sy en tyllkjol att ha under klänning...men det blev inte bra.

Kram

2008-12-01 @ 11:02:12
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0