tillbaka till gymnasiet.


fin fredag kväll.
skön lördag dag.
sov, tränade och målade innan jag och ida begav oss mot afrika för att se p spela sitt provisoriska band på ingesund.
herrejösses.
det var som att åka bakåt i tiden och bara hamna med musik/teater esteterna jag delade korridor med då jag gick estetbild.
det kryllade av just den där sorten som kan få mig galen av irritation.
de där som är alla lika varandra fast de tror sig vara helt udda.
de som går barfota när det är minus 80 grader ute och stolar, men UNDER pianot ska vi sitta.
just den storten kryllade det av. ni som känner mig vet vilken sort jag menar.
jag fördömer inte, jag har gått i sådan klass med sådana personer, jag var innan jag började i den klassen lite udda själv, men när jag började i den klass höll jag på att kräkas av alla som trodde de var udda men var kopior av varandra.
phu.
men jag tycker det är underhållande numer, att få sitta vid sidan och titta på.
humor på hög nivå.
och jag tycker det är fint att de hittar varandra, för de har så jäkla skoj ihop och det är ju huvudsaken.

sedan att ingesund ser ut som en torskpåtallin skola är ju en annan sak som framhäver dessa människor på ett sätt att man kan tro att alla de som en gång aldrig fick vara med nu har funnit varandra och får vara med.

det är inget illa menat mot ingesund, verkar vara en juste skola med fula lokaler bara.
och p sjäng som aldrig förr, duktig och sexig han är där på scenen.. jemjem.

så jag njöt av mina mariestad för 30 kr i baren, estetunderhållningen och my love at stage samt mitt fina sällskap av ida.
dock blev det rätt sent och vi kom till k-town vid 2 igen och vi fick lov att svänga in på max, tokhungrig.. särskilt p antar jag.
mums!

TYVÄRR så glömde jag kameran!!!!! suck.

idag har jag målat mer muffins åt kakmaria.. mycket glitter blir det... kanske får ni se dem någon dag!

åhhh nu kom mini majs och sis ska underhålla dem lite!
ursäkta det klena bildutbudet idag.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha - jag vet precis vad du menar Erka!! Såna människor gör mig nästan galen, men om man tar ett steg tillbaka och bara begrundar dem kan man knappt hålla sig för skratt... Har aldrig varit inne på Ingestrand, dock åkt förbi många ggr utanför och det ligger ju fint men kanske ser lite halvskumt ut..vet ju dock vad en del folk pysslar med där inne också..så det kanske är därför..



Hoppas att du har haft en bra helg iaf!! Jag slår en pling imorrn - så får vi se hur veckan blir! Puss på dig!!

2008-11-16 @ 17:36:13
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0