sucker for the 90´s!

GAAALET ROLIGT!
som jag längtat efter ett ställe som kör 90 tals tema!
jag och göken prata om det senast förre veckan att nu borde ju 90 bli det vanliga att ha som tema eftersom tiden gått och 80 talet varit det som alltid är. men nu är det faktiskt snart 2010 och 20 år sedan 90 talet startade.

för en eurotechno sucker som mig var detta dagens höjdpunkt!
jag ska ut med några ur klassen och fick idag veta att arena skulle köra 90 tals tema!
jösses jag ska skaka rumpa trots ont i nacken och träningsverk.
eurotechno är det bästa när man e fuller!
LABOUCHE IS MY QUEEEEEN!

inte för inte jag har en tröja med just trycker LABOUCE IS MY QUEEN
eller en I hjärta DJ BOBO
hallå det är så tokrolig musik hahaha.
vilka stjärnor.

hej 2 unlimited, capella, dj bobo, labouche, dr alban, etype, scatman, basic element, haddaway och allt vad det heter!
90 talet - the one hit wonders years!



outfit för ikväll... ska måla naglarna också!

be at da dancefloooor!

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha..ja, det var grejer det! Högstadiedisco here we come! =)) Hoppas du får de skoj darling!! Pöss

2008-11-13 @ 23:14:28
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0