stackars pepparkakan.

igår innan jobbet gav jag och p oss ut på adventsstake jakt.
hittade en rund, svart för fyra ljus som vi ska pynta.
ett par röda stjärnor till fönstren i vardagsrummet fick också följa med hem.
vi kikade på lite tomtar också, eftersom vi inte har så mycket.
men alla är ju så dyra.
så fann jag den fulsöta pepparkaksgubben som jag tyckte sååå synd om. för att han inte var så fin och ingen skulle välja honom till jul.
så jag var tvungen att köpa honom.
dessutom var han billigare än alla andra tomtar.
men nu har han någon att fira jul med.
hahaha.

så idag ska mutti och jag till ÖB för att spana billigare tomtar. ska man har några stycken drar det så snabbt iväg.

efter det blir det hem att byta om till fin kjol och garnera fars-dag muffinsen jag gjorde igår efter jobbet.
bilder kommer.
chokladmuffins med vitchoklad i toppade med frosting med whiskey/chokladkaffe smak!
riktiga pappa muffins!
så man kan ju säga att jag står för efterrätten på familjemiddagen senare idag.

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...den var ful Erka men faktiskt ganska söt också! =) Hoppas att ni får en trevlig dag och det lät ju som riktiga pappa-muffins.. Då blir han nog glad! Puss puss

2008-11-09 @ 11:02:42
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha det va en fuil en men jag vet hur det är, jag är likadan man måste ju rädda de fula.

Nej pynta inte med tomtar, ta roligare saker. Våra skyltfönster ska gå i vitt, diamanter och bark.. Det kommer bli fint och dockorna ska ha stora änglavingar.



Själv får jag nöja mig med ett blockljus från ikea haha

2008-11-09 @ 14:01:44
Postat av: Anna

Jag drack glögg idag, det va väldigt juligt. Förutom att jag va själv men man kan inte få allt. Hälsa Pär att bilderna är A4

2008-11-09 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0