one year och shoppingmainiac.

bajskolan gjorde så vi inte kunde sitta med gruppen och göra arbetet idag.
jag kunde fått jobb men tackade nej eftersom vi skulle sitta med gruppen.
morr.
dock fick jag tid för mig själv en stund istället.
pengar på kontot och som vanligt en massa saker som skulle inhandlas.
bla foundation, concealer, p-piller, munskölj och en mikro.
det blev det PLUS
två par skor (på rea) ett par leggings med dragkedja på ankeln, en plattång ( haha jag har plattast hår i svearike.. men men)

lurviga skor : 150 kr svartalädersneakers : 199 kr
weeeiiihooo.

flaskan ni ser är mousserande rosé... skulle ha lambrusco... mousserande rött men de fanns inte kvar.
lite att skåla i för mig och p idag.
vi firar 1 år tillsammans.
vi hade inget exakt datum men runt denna tid förra året blev det seriöst mellan oss så vi tog den 25 november.
köpte en liten present till honom också.
och ikväll ska vi på habibi och smaska libanesiskt.

jag och p.
älskar min pä.

e.




Kommentarer
Postat av: becka

GRATTIS!! :)

Puss o kram

2008-11-25 @ 22:07:36
URL: http://schlurp.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vilka läckra skor gumman!! =) Hoppas att i hade det mysigt igår!! Vad tyckte du om maten? Visst vettu - jag var ledig Igen! :o) Jobbade ju fredags natten och sen jobbar jag fre och lör till helgen..så det var gött! Ha en bra dag! Pöss

2008-11-26 @ 07:56:51
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0