kreativitet framför allt annat!


älskar att vara fotograf.
älskar att vara kreativ.
älskar avslappningen.
älskar tiden som försvinner.
älskar idéerna.
älskar att leka fram dom.
älskar att exprimentera.
älskar att forma visionerna.

idag har har p fått stå provdocka inför en annan plåtning jag ska styra upp.
för att som citera en häääärlig gammal lärare
jag har prooooveeet och testeeeet!
så nu har jag en liten aning om hur jag kan plåta min "riktiga" idé.
för att se provbilderna som inte alls är som det SKA bli klicka på bilden för att komma till min fotoblogg.



i övrigt har jag bodypumpat vid lunch efter morgonföreläsning (låt oss aldrig vara lediga en dag efter tentan)
klassen var överlag upprörd efter gårdagens KÖCK tenta där alla undrade.
jag tror de var fulla kvällen innan och tänkte att nu ska vi JÄVLAS! HA!
men bara och glömma och gå vidare.
surt bara när man pluggat så mycket.
efter träningen med syrran så gick jag hem där p hade ordnad en nyttig lunch!
lax, potatis, broccoli och morötter! jem jem.
vi gav oss senare ut för att handla middagsmat och hamnade på ikea och jysk.
handdukar och lite julpynt från jysk och nästan INGET från ikea.

sedan var vi lite onyttigare och tryckte nachos som jag varit sugen på i flera dagar!!!!
mmm.

under kvällen har jag som sagt fotat  och nu sitter jag med musik i öronen och är kreativ med mina verk.
just nu: robyn och petter - det gör ont ibland


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0