jag är en dörr.


det är mest plugg just nu.
tenta på måndag.
men vi klämde in en sittning i torsdags.
där nollorna tackade oss faddrar för nollningen.
dålig uppslutning av nollor men en hel del faddrar.
maten var mumsig men sittningen var lite dåligt styrd.

hur som helst det var Wild Wild West tema...
jag och mina homies var utklädda till detta:

jag - saloondörr
barran - TumbleWeed (ni vet det som rullar runt på de ödsliga gatorna... en boll av skräp som löv, kvistar mm)
davva - kaktus
emma - cowgirl
rockis - cowboy
pär - en bar

flesta bilderna är snodda av emma på fejjan :)




väl inne på biljardnian numera restaurang TABEL...
så börjar Åland (Sofia) med att vara sprängfull... drar upp en av mina dörrar så den går sönder, men jag hade tejp med mig och sedan sätter hon sig på Pärs bar... ens innan festen hade börjat... så då var pär såhär glad:

vad är dessa två för bilder??

nu är det back to plugg.
hua.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...fasen vad påhittiga ni är! Riktigt bra juh! =)) Men trist att de gick sönder.. Hoppas plugget går bra idag gummi! Det kanske blir en liten paus för basketmatch...hoppas de! PUSS

2008-11-01 @ 12:18:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sofia

förlååååt!

2008-11-01 @ 12:26:13
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0