glimtar.

advent.
skyltsöndag med sis, daniel och mini.
mini blev först rädd för en ful tomte. den var faktiskt riktigt äcklig.
sedan blev det bättre.

sushimiddag när p kom tillbaka från den finska kobben till staden.
mmmmm fin trots toktrött.

kom även på mitt i allt att jag måste göra klart en presentation till vårat seminarium.
shit jag som skulle mysa med tjejerna och sen p.

fick blir en snabbvisit hos elin och alvar där vi slöt upp för lite advents fika.
och sedan snabb mys med p, som ändå var för trött för något annat.
så nu har jag suttit med arbetet en stund, pausar med en blogg.
ska fortsätta nu.

ville bara visa lite glimtar av mitt adventsmysiga hem.
tokälskar juletid trots min obefintliga tro.
julen är dock så mycket annat för mig.

e.


detta samt en granljusslinga på ballen och en svart stake i köket.
ska även ha svarta julkulor frostade på det vis UnderbaraClara skrev om nyligen.

där i mitten ska de snart ligga polkagrisar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken cool adventsljushållare (lr vad det heter..hehe) och den svarta stjärnan var grymt snygg!! Tack för ikväll - lycka till med arbetet!! Puss

2008-11-30 @ 23:04:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0