det är mycket nu.


sorry my readersss.

jag är aldrig hemma numera. sover alltid hos p och på dagarna snurrar jag runt. internet har blivit en lyxvara jag saknar. gosh.
det är tentavecka och dagen innan tentan är jag free. orka med artiklar och olika forksningsmetoder. jag spyr. vad har vi det till, nu????
nej har antecknat allt jag kunnat bakom artiklarna för de får vi ha med oss på tentan.
sen om man har kladdat ner rätt saker på artiklarna blir avgörande om man klarar tentan eller inte.

för övrigt har jag en fin lite lägenhet som står tom med en orkidee som snart har 5 blommor utknoppade på SAMMA gång!!!! vad hände? jag som i min barndom ahr dödat kaktusar och glömt vattna både mina och föräldranas blommor när jag varit ensam hemma.
den står här och ingen njuter av den! vågar inte flytta den till p heller. då dör den väl.

idag ville jag sola.
men kom på igår att jag måste tvätta. för ikväll måste jag packa.
inför åland!
det mest ska skickas iväg på lördag innan 13.
kom även på att vem ska lämna mina saker innan 13 på lördag?
på lördag jobbar jag ju 7-13.
fredag tänkte jag då.
nej tenta halva dan sen vill jag men måste även på lindas tjejmiddag. för hon åker på söndag och vem vet när hon komemr tillbaka härnäst, nu har hon ju visum på 4 år! herregud!
missar inte den middagen vill jag lova!
så jag måste packa idag och pär får köra upp mian saker till sofia på lördag. världens bästa man är han.
cyklen får åka bak på bilen med syrrans cykelställ.
det är mycket nu.
alla papper inför åland, vad hände med dem? inte fixat ett. ska göra bajsprov också men gripen vägrar inse att SSKstrejken är över!

så har vi en skönlitterär uppgift jag inte ens suckat på. va fan.
kommer ju inte ihåg boken så bra need a update men får inte tag på boken.
har någon ro utan åror av ulla- carin lindqvist o kan låna ut den en dag till mig skulle ni rädda mig.

samtidigit som allt rullar runt omrking så söker jag o p lägenhet. ge oss en 3a nu!

by the way gjorde en fotbollscomeback igår.
i karlstadbaskets korpen lag!
jäääs erika var back o ramlade när jag stod still. så är det när man inte har dobbar under fötterna.

saker överallt.
tankar runt i ett virrvarr.
dags att orda kaoset.

e.


image593
hahahahhahahahahahhaha.
kyssen jag förevigade en av barrundorna i napa.
jösses att hon inte drog ifrån honom.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad ska du göra på Åland? Spännande med samboskap.
Mitt funkar fint och även jag har lärt mig ta hand om orkidéer
:) Krämen

2008-05-29 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0