lackat ägg.


fjädrar och ägg fram!
lite ledighet och lite fest. och lite familjemiddagar.
och en del jobb.

image572

jag och matilda leker med hennes favorit tanter i garn som mormor hade ute i sommarstugan.

sedan var det dags att svira om till lackbyxan och rödklacken.
weeiii vilken poooser. *ryskhora min*

image565
image566
image567

mest fladder vinner!!!!

image568

vinnaren.. ofcourse! vad trodde ni?
ola var dock nära. men jag tjatade.


image570

påväg ut gjordes det underliga fynd i lisas rumpa.

image569
 
denna bryggd skyller jag den urartade kvällen på.
festen hos lisa var fin.
månen lika så.
tills bryggden började verka och jag betedde mig mindre ok.

fast allt blev ju väldigt bra sen.
dock något jag velat sagt till p kom att sägas på fyllan. vilket jag absolut inte velat.
jag har haft så många tillfällen men har liksom inte kommit över läppen med det.
men ville verkligen inte ens ha en cider i kroppen när jag sa det.
nu var jag full som en alika.
fuck.
på söndagen ordnade det upp sig.
och jag fick ju det svar jag ville, även när jag var en alika.

nu är det ny vecka. nytt liv.

vi har ingen tenta.
det har många andra denna vecka.
GUUUUD så skönt att slippa det. FÖR EN GÅNGS SKULL!!!!!
hur tusan pallade vi termin ett?
nu suckar man över ett seminarium. fast det är så flummigt så man vet ju inte vad man ska läsa på.
45 minuters redovising och vi har max 5 minuters material att redovisa.
vi har planerat in en lååååång  diskussion med de andra. hehehe.

världens sötaste minimajs.
image571

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0