samboliv.

sommarlovet är här.
första året på ssk-programmet is finito.

sommarlovsstarten är stressig.
den handlar om lägenheter och fixa allt innan åland och gör klart bilderna till mariko/idun.

vissa saker har löst sig.
ett: jag och p har fått en lägenhet!!!!!
på lövley herrhagen. på en gata med fint namn värmlandsgatan.
en trea på 76 kvm.
den 1 augusit flyttar vi in.
dagen då jag kommer hem. från åland.
dit åker jag på måndag.
vi kommer få dubbla hyror men ska försöka i bott att bli av med lyorna i början av augusti.
någon student som är sugen på en fräsch 1a på herrhagen?
inflytt 2 aug!

så nu ska jag hinna packa ihop lägenheten också innan jag dra på måndag. som om jag inte hade saker att göra ändå????!
well well.
då kan ja ju bli av med den tidigare. då behöver jag bara städa den innan inflyttning 2a.

sitter hos pärona och ska få sill o potäter så jag har inga bilder.
jag och p hade ju picknick på bryggan i måndags.
vin, en liten osta bit och oliver.. samt lite dark sugar free choklad. fin solnedgång o värsta romantic ever. fina piccos men ni får snällt vänta.
för p har inget nät och jag e som vanligt aldrig hemma.

jag ska bli sambo.
jag är glad.
p är fin.


e.

image595

där e den.


Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte du tre månaders uppsägningstid på din?

2008-06-04 @ 19:24:36
Postat av: Anna

Åh grattis förresten! Glömde visst säga det! Samboliv e great!

2008-06-04 @ 19:25:33
Postat av: Ida

Gud vad roligt gumman!!! GRATTIS!! =) Då har du mycket att se fram emot när du kommer hem från Åland.. Tjohoo!! Syns imöra darling!! Pöss

2008-06-05 @ 15:05:14
Postat av: Elin

Grattis gumman! Gud vad kul!

2008-06-05 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0