SSK007 i dalen.

klart bästa helgen på länge.
termin ett skulle firas av och vi gjorde slag i saken med en resa till branäs.
den innehöll ALLT.

grymt väder i backen. härliga svängar i snön. galna skratt där jag låg dubbelvikt större delen av resan.
musik och alkohol. lustgas och lasange.
kärlek och bråk.
bastubad med tillhörande snörullning.
vurpor och lekar där bla hyenor och dammsugare tävlade mot varandra.
det går liksom inte att beskriva det var så mycket internt shit så jag fattar knappt själv hur det ska präntas ner.

jeanplöööö är på pass nu.
köcken och maggan bar in ved i bastun.

det är tråkigt att gå till skolan just nu. för jag vet inte vad jag gör där.
det är flum och jag vet inte vad dom kräver att jag ska lära mig av allt detta.
men det är en störtskön klass så det är mycket lättare att gå till skolan då.


jag stod i gondolen med p och solen där ute sken över bergen.
snön ginstrande vit. men inte lika gnistrande som han.
det känns i öronen och i fingrarna.
jag förlorar fästet.





skidorna fanns där. dock har inte jag några bilder på dom.
här är resten.
känn på känslan.
lööveeely!


image524

image525

image526

image527

image528

image529

image530

image523

SSK007
i dalen
på toppen
i orrenbyn
på uni.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0