fashion.

image531

igår började med att länsa rean på monki.
1 jacka. 2 linnen. 1 blank topp.
292 kr.
ca 850 kr rabatt.
jag fortsatte med att sy rätt min second hand rock till en puffjacka.
idag fortsatte jag med att hitta en topp och en klänning på gina.
sedan klippte jag av håret.
hos frissan fick jag sms om att den nya garderoben från HM landat på ica.
im back on track.
har varit så jävla sliten ett tag nu.
riktigt skönt att känna att JAG är tillbaka i stilen.
fashion är ändå ett av mina största intressen.
jag älskar det och jag har en vanilla ice inspirerad jacka som jag tar fram i vår.


jag är mer ledig men underligt nog mer stressad.
vad vill dom att jag ska lära mig?
vad fan, läkemedelsräkning på egen hand?

och tankarna jag får som jag så starkt hatar mig själv för att jag tänker.
men jag kan inte hjälpa det.
jag är så rädd för att kväva.
så jag säger inget.
men när ja väl förlorar fästet kommer denna baksida fram.
oron och rädslan.

terapi:
städa garderoben och vika alla mina fina kläder i en ordningssam hög.

e.



image532
 my name is luggis.

Kommentarer
Postat av: jenny

luggis=snyggis!

2008-01-31 @ 23:26:20
Postat av: Sofia

super snyggt!
X

2008-02-04 @ 21:57:52
URL: http://riedmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0