tjugofyravarvruntsolen.

image533
image534
image535
image536

först vill jag tacka för alla skickade gratulationer via sms och facebook.
ni var fler än jag trodde, så roligt!
tack!

jag kommer aldrig sluta vara barn i sinnet vad det gäller min födelsedag.
älskar att ha en dag som är min min min bara min.
samtidigt som jag älskar att den är min känner jag mig lite hemsk för alla gör allt för MIG den dagen.
jag är ltie schizo i den känslan.
jag älskar egokänslan men får samtidigt lite dåligt samvete haha.

fast mest njuter jag av min dag att jag fått ännu ett år.
det där med att man bli äldre är trams. skitsamma.
varför ha ångest för det?
man ska vara glad för varje år man får!

min dag igår blev jättebra!
började med frukost tidigt på sängen innan pär åkte till skolan med en massa mysiga ljus tända.
sedan somnade jag om en timme. gick och solade och var bara LEDIG!!!!
när pär kom tillbaka vid 12 från skolan skulle vi minsann på stan.
käkade supergodsallad till lunch på mache och sedan skulle jag få lite snyggt under att ha på mig.
istället för att han valde och det är fasen svårt att hitta rätt för alla bhar sitter olika var jag med och valde och fick prova och han fick ju titta ;)
så det blev ett fint gräddvitt set. jag behöver verkligen en vit bh också, super bra!
ehh ja det var ju kul.. "super bra..." ha ha ha
och ute var det kallt men det var sol på min dag! sällan det är det i februari.. mådde som en prinsessa i solen!
sedan var dags att firas av mam och pap... sis hade dragit från stan men det innebär ju bara en dags extra firande nästa vecka!
önskade sushi och marängswiss... en jävla blanding men mmmmmm så gott. och roligt att mam och pap fick prova sushi... de gillade det jättemycket! bra det.
där fick jag oväntat ett par hörlurar jag inte alls varit med och köpt ;) men åh i löööve them. alldeles vita och fina. PLUS en indragbar sladd! PLUS att sladden var  som typ persienntråd, sketa bra!
fick fina tulpaner också och ett svincoolt fat! kunde sett billigt ut men det var bara snyggt!
svart med guldpaljetter på under glas. låter konstigt men jag älskar det!

efter middag och vin puttrade vi mot grums och sov i hans stoooora säng. jumjum.
och tonade hans hår med alla hjärtans dag presenten jag gett!

sen var min dag slut och somnade med ett leende på läpparna i p:s armar.

tack.

en underlig sak som hände var att rouven ringde,
jag har inte pratat med han sen i maj. sen innan cypern.
jag tänkte inte när vi pratade. han var vem som helst.
när vi lagt på började skallen snurra.
fast jag stängde av så fort jag kunde.
dunkade på musik.
ville inte bli arg.
men längst där inne var jag arg som ett bi på ett vis.
hans röst jag nästan glömt.
jag var arg för att han vågade kanske förstöra min födelsedag.
jag var arg för att jag var trevligt i telefon.
jag var arg för att han faktiskt finns.
på ett vis är han död för mig.
han hade ingen aviskt att riva upp något det vet jag.
jag tror inte ens han tänkte på att det var så länge sen vi pratade som det faktiskt var.
nu rev han inte upp något. det enda han gjorde var att få biet där inne att surra lite.
men det sket jag i.

varför vara arg på något jag inte vill ha och speciellt när jag har något så mycket bättre?
nej det var det inte värt.
det var bara en konstig känsla jag inte kände på utan la den i papperskorgen och log istället.
åt mina framsteg.
åt vad jag har hittat nu.
min pä.


e.

Kommentarer
Postat av: Hagman

Det verkar som att du hade en riktigt bra dag, kalas! Ser fram emot imorgon, inte minst för att äntligen få prata lite med dig sötnöt =) Så... ses imorgon, seven sharp. Lev underbart tills dess, puss

2008-02-15 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0