man of make up.

image551

igår blev jag arg. ett sketet litet slarvfel gav mig U på läkemedelsräkningen. man måste ju ha ALLA rätt. åhhhhhh.
jag har ju klarat tentan. men var helt zeppad i skallen på en fråga. bajkorv.
försökte hitta tentatorn och överklaga men hon var inte där.
åkte dit idag med, enkom för detta ärende som känns brådskande.
inte där idag heller.

igår ville jag göra något. arg på matten och mer på hemtentan kunde jag inte göra förrän syrran läst igenom det.
så det blev plåtning i på min 20kvm igen. med p som offer för blixtarna.
jag säger som emma maaaaajgaaaadd! ;)
he is beautiful!

har gått och känt på känslorna hela veckan. kanske märker dom mer för det är mensvecka. för jag har tydligen blivit mer lätt irriterad också. aldrig märkt av det förut. men här kom det.
fast jag fördrar att det går upp och ner än följer en rät linje.
jag gillar när det svänger.
min idé med att göra ögonskugge reklam på en kille gick inte som planerat men fick ändå några justa rutor att använda.
pär is a bit of photogenique!
han ska användas mer.

touching, discovering you
secret moments shared in the heat of the afternoon
out of the stillness
soft spoken words

you've got the most unbelievable blue eyes I've ever seen
you've got me almost melting away




e.




image550


min pä.
bara min pä.




image548
image549

image552

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0