like a feeling.

image546
kunde varit jag nu. är typ lika schleten. men detta var i lördags innan ferrefix.


har klarat alla tentor hittills. alla jag prata med som går årena över har sagt som gått man kuggar minst 1 i termin ett för att det så mycket den terminen. but i made it.
men nu så kuggade man första tentan på universitetet.
dock en 0,8 p tenta. så det var väl inte hela världen.
dessutom fick man inte ha 1 fel. plus att det var matte.
matte = erika gör ALLTID slarvfel.
jag trodde dock den hade gått bra. det kändes förvånadsvärt bra efter och jag hade kollat slarvfel hundra gånger och hittat 2. de hann jag rätta till.
imorgon ska jag upp och hämta den och se vad fan jag hade fel på.
ville mest grina som fan när jag inte klarat den.
jag sa innan att jag får aldrig alla rätt. men efter kändes det så bra.
så nu blidde jag ledsen.
jag vill inte ha en prick.

så det var bara att ta tag i hemtentan istället. det är ett flumbum och humbum utan desslike.
allt jag skriver låter likadant. fast det kanske är bra eftersom i kurslitteraturen låter allt lika också.
så då kanske det ska vara så.
jag jag vet inte. allt är ett virrvarr av psykologiska aspekter och stressande depressioner och sjutton faser och nio uppspydda teorier.
nä.

tacka vet jag igår.
erika fixade middga för 4. vin och glass.
mätt som en flooohäst. ojojoj.
det var varmt men trevligt här.
och jag fick rosa sockor och ett glittrigt ljus.
hej kitsch!

I think I'll wake you now and hold you
Tell you again the things I've told you

i händer, fingertoppar och i mina öron.
jag vill vara med dig nu.
ibland slås jag liksom omkull av mina egna känslor.
som om jag inte visste att dom fanns kommer dom som en hjord och slår ner allt annat i dess väg.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0