my tree my lovely tree.



städat fem lägenheter samt min egen.
alltså 6 lägenheter.
nu är jag ledig.
för första gången på flera år hela julafton och juldagen!
weeihooo!

dock hade jag väntat mig jobb och muttrade lite när det inte blev något jobb.
men jösses vad skönt egentligen, jag får ju storhelgstillägget på annandagen då jag gör en kväll.

allt är hemma är klart.
p smyger i sovrummet.
det bankas och en hammare hämtades.
vad fasen ska jag få?
haha.

strax ska vi till mam och pap för det tradionsenliga skinksmaket när den är alldeles varm och smälter i munnen.
det är idag jag tycker den är godast.
varm på knäckemacka och smöret smälter under.
då börjar julen.
skinkan under resten av julen smakar jag faktiskt inte så mycket på, det finns så mycket annat gott, men den ska vara där. för ikväll är den ljuvlig.

julen börjar på riktigt imorgon kl 13 när jag får lutfisk hos mam och pap på deras jullunch.
för första gången ska julen firas i MITT hem!
i VÅRAT hem.
mysigt.

e.



granen är klädd och här ser ni resultatet, med polkagriskäppar som jag alltid önskat....





med blixt....



utan blixt och som den är... underbar!



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fin den blev gumman!!! Vi kanske skulle ha köpt en gran ändå, er var ju så tät och fin... =)) Och polkagrisstänger glömde jag...fasen då.. :o) God Jul i stugan! =) Pöss

2008-12-23 @ 21:11:39
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Jisses, vilken fin gran!! Ångrar att inte vi skaffade någon... Och mattan är ju perfekt! God Jul gumman

2008-12-23 @ 21:11:41
Postat av: Hagman

En perfekt gran! God jul på dig och hälsa familjen detsamma! Puss

2008-12-23 @ 21:39:40
Postat av: Cica

Fin julgran...jag har oxå julgran!

2008-12-24 @ 13:54:35
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0