granen får accessoarer.


vakande kl 8 av ett sms. blev nyfiken vad sis ville och ringde.
ont i skallen och tänkte att nu kan jag inte somna om.
tog två panodil och somna om som en stock.
så ringde mobilen trodde klcokan var 10 typ.
paps i telefonen.
vad är klockan frågade jag,
halv tolv sa paps.
åhhhh vad sköönt sa jag.

äntligen en lång sovmorgon.
gott gott gott.

sedan bar det ner mot stan för inhandling av granbelysning.
vi fick med en granfot också.
har spanat länge på den på lagerhaus.
nu var det nedsatt pris.
tack sa vi och p bar hem klumpen.

idag blir det lugnt med grand finale av dansbandskampen.
känner ingenstans för att bli full och dansa.
och allra minst för att vara bakfull imorrn.
för imorrn är det sis och mitt årliga julbak som nalkas!

och dejt med tjejerna (linda är hemma!!!!) på kvällinga!

e.






vi fyndade denna matta till granen igår.
ikea has IT!
en matta med lampor i!!!!
så stjärnor i en stjärnform som lyser.
tihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg granfot och söt matta!! =) Skönt med sovmorgon, det behövde du!! Ses imorrn darla!! Pusss

2008-12-21 @ 01:17:05
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0