www.



äntligen nät. wordwidewebb is back.
bloggen is back.

jag luktar skunk.
sådär som man gör när man är bakis.
jag kom hem inatt och stod en bra stund och log fånigt i köket. där bakom dörren ligger en p att krypa ner hos. här är vårt kök tänkte jag och gick in på vår toalett.
blev lycklig över tanken att inte komma hem till en tom lägenhet.

så nu ligger jag i vår säng och knattrar med vårt trådlösa nät. im happy för vår säng är så skön.
fick dessutom en massa lunchpussar då p kom hem på lunchen.
snart är det dag för mig att jobba. 2 timmar tills jag börjar.

hade ju tänkt mig att visa lägenheten nu när jag äntligen kan blogga igen. men nej. då hade jag inget batteri i kameran så ni får ett par partaj bilder från gårdagen istället.

håll ut jag ska försöka hinna lägga ut bilder på lägenheten innan jag går till jobbet.
min lugg är för övrigt tillbaka.

e.



hein har nageltrång. i know how that feels.. det vet ni. så visst ställer man upp. orka dock inte så länge.
dessutom på klackar.



(bilderna är beckas schlurp.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Ida

Luggen och klippningen blev jättefint och ni är grymt snygga!! =)

2008-08-15 @ 04:08:27
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Cica

Du e supersnygg i lugg! =)

2008-08-15 @ 15:17:48
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0