duscha med vattenkokaren.


tvättade efter ca 4 timmars väntan, arga samtal osv av mig i en ikeaplastbunke som jag hällt härrta kokatvatten i härrta kallt vatten i. resterande vatten i vattenkokaren fick också användas som tvätthjälp.
så där stod jag i badkaret med en vattenkokare i högsta hugg och log bittert.

men allt blev lite bättre när jag kom ut i solen. p följde med på stan och jag inhandlade pennor inför skolstarten.
meeee liiiike pennor. speciellt färgglada och många.
25 st gelpennor för 49 kr.
kalas!
redan då var jag gladare. sedan käkade jag och p på wilmas. thairätter blev det för oss båda.
jemjem.
jag hade faktiskt räknat lite medan jag väntade på vattnet där hemma så när jag kom hem vände jag och drog till sis.
sis och gull tilda. eller milla som hon kallar sig själv.

ikväll har jag pysslat och grejjat med lite små saker. funderar på att räkna en tenta till, fast känns lönlöst också.

det får gå som det går!

e.




me like.




hej jag och mamma bakar så jag har förklädet på!


hur vacker är jag?


man får nästan alltid en hejdå puss och kram av henne.
här får mamma en puss.
strax efter fick jag en.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken underbar gullunge hon är!! =)) Och ni är allt lika Erka... Lycka till nu imorrn med alla fina pennor!! Jag vill också ha såna.. ;) Pössss

2008-08-21 @ 21:57:07
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna

Herreguuuuuuuuuuuud vad lika ni är!! Tar du med henne till försäkringskassan kan du säkert få föräldrapenning haha :)

Fina pennor, det är det bästa med ny termin, att man får köpa nya pennor!

Själv fick jag gå ut och köpa tre nya toppar på MQ för att ha nått att ha på mig på jobbet, dyrt för en som inte har pengar!

2008-08-22 @ 14:04:28
Postat av: Lisa

Lycka till i morrn!!! pösss

2008-08-22 @ 17:42:30
Postat av: Cica

Hej tjejen! E du pennoman som jag? Det finns en bra sak med att börja skolan, man får köpa en massa nya pennor! ;o) Ha d så skoj imorn. Kram

2008-08-24 @ 12:10:30
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0