början till en studio och 37 min till imorgon.

dags för en ny dag. sista dagen innan vi måste pausa i inredningen.
jag vill inte pausa för jag vill inte ta tag i det som komma skall i slutet av veckan.
bajkorv.

jeje.
tog oss som dagligen numer en tur till ikea. men innan det fixade vi hushållskonto som bankkvinnan ville kalla det.
oj det kändes präktigt och hejviharenjättefamiljaktigt.
vi vill mest betala lika mycket på havregryn och kyckling liksom.
påväg till ikea hade vi fått nys om en plats med billiga speglar i värsta snirkelguldstil.
vi suktade men var inte säkra på måtten och begav oss mot ikea.
där införskaffade vi tvbänk i samma färg som bordet och början till le studio!
dock ser det mest ut som två skrivbord två kontorsstolar omringad av lådor, möbler och diverse saker spetsad med den fuuuuuuula tapeten.
jeje. vi behövde ju få upp så vi kan vara kreativa. som tur var sitter jag vid fönstret och kan se ut istället för på rummet haha.
p behöver sitt för att komma in i musiken.
känns i alla fall som en bra plats för framtida kreativa nätter. jeeem.


37 minuter till imorgon, då jag måste ta tag i saken.
s u c k.


e.


sis o gänget kom med cocosbollar. det blir smulor på glaset. tss.


så detta.
vi har bla en halv lägenhet här. soffa+fåtölj+tvbänk+tv+hyllor+bord.
delar av det är kanske påväg bort.
annars någon som är intresserad?

mitt bord. is a mess. soon baby soon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ser jättefint ut med de nya möblerna darling!! =) Snart dags för ännu ett besök känner jag.. Lycka till med plugget nu!! Pöss

2008-08-20 @ 01:03:08
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Millan

...å fina fingeravtryck på bordet oxå!? Puss!!

2008-08-20 @ 14:01:09
URL: http://jennyssmycken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0