american dreams och vardagsrumsbygge.

yes box. turen gick på åmotfors för att hämta hem den röda skönheten.
vi köpte även soffbord at the way och slängde skräp. effektiva minsann trots seg trafik.
svängde även förbi mam o paps place och plockade upp min gamla byrå. den kommer passa fint i hallen med some old details on.
so far blir vardagsrummet grymt!
mattan, soffan och bordet med regolit lampan. jejeje.
sen kommer två 50tals fåtöljer i grått med svarta armstöd att matcha ihop allt. en fåtölj har vi redan dock ska den målas så armstöden och bena blir svarta.
wei wei.
det finns alltid mer att göra, men det börjar arta sig.

på väg upp mot åmotfors tänkte jag på linda. åh vad jag vill hälsa på henne, NU!!!! fasen så fort vi köpt det mest till hemmet då jävlar ska jag försöka börja spara så jag kommer dit nångång! CSN är inte mycket att spara på, men försöka går ju. sedan pratar p och jag om nästa sommar. norge för att get some cash.. så där är det inte omöjligt med ett besök. vad sägs linda? åhhhh i waaaant.
mycket kan hända ett år till dess. time will tell.


e.


but one things is for sure... miss uuuuuu!
(both)





hittils värsta bygget vi köpt. men ack så fint.


and so far it look like this...
ja fönstren ska inte va så... blommor gardiner.. ja detlajer. men en liten kik.

Kommentarer
Postat av: em

ni verkar ha fått de fint =) Otroligt mysigt och fint i sovrummet. Me like ;)

2008-08-18 @ 23:29:36
Postat av: Jenny

Vad fint det blir!! Nu blir jag bra sugen på att göra om hemma jag med... dyyyrrt! Kram!

2008-08-19 @ 08:07:47
URL: http://jennyssmycken.blogspot.com
Postat av: Anna

Är det den stolen du ska måla? Det är ju TIK! Det kan du inte måla!! Det är jätteinne och fint! Vore galenskap att måla det!

Mycket engelska i dina texter hörru, haha. Den där soffan va fin som snus du!

2008-08-19 @ 16:31:29
URL: http://annaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0