uniformen på!

middagen var nice. och idas lya var inte helt fel den heller.
bara att ha mer än ett rum är lyx för mig just nu.
påväg hem kikade jag in hos marie på botten i huset  där det var kalas och pratade lite med några klassisar.
plötsligt satt jag och pär och pimplade vin.
trött, ful, ofräsch men tydligen var vi på väg ut, vad hände?
jag var dödstrött egentligen men ett glas blev två och sen stod vi på arena och körde ett gympass på räcket på scenen.
martin, david, jag och pär lyfte upp ett ben i taget mot räcket. schnyggt.

idag vart det eftermiddags metodövning i skolan.
bädd/hygien.
ssk uniformen invigdes. kom lite sent så kastade på mig en trång jävla bussarong.
trodde de bara fanns stora.

nu blir det jobb, öva på metodövningarna!

e.

image584

hålla läskig dockas hand, göra en konstig sammanbiten skeptisk min.
men visst är jag fin i uniformen? ;)


Kommentarer
Postat av: Hagman

Jättefin =)

2008-04-11 @ 22:52:33
Postat av: Systermindreyster

Stiligt! Men det ser lite stramt ut...
för övrigt är bussarong ett hemskt ord

2008-04-12 @ 18:09:46
Postat av: Linda

Superfin:)
vilken syrra

2008-04-16 @ 19:09:19
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0